انتخاب آقای رحیم اکبری تیرآبادی به عنوان چهره فولادی برتر سال 1395

به گزارش متالز نیوز؛ مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی سازه صنعت بادبند، رحیم اکبری تیرآبادی به‌عنوان چهره فولادی برتر سال 1395 انتخاب شد.

 

در هفتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی سازه و فولاد کشور که در هفته جاری برگزار شد، طبق آیین هر ساله این کنفرانس یک چهره برتر فولادی سال، به ‌صورت یک سال در میان از دانشگاه و صنعت انتخاب می‌شود.

 

 

 

 

 

 

اکبری در جمع حاضر در کنفرانس اعلام کرد که اگر افراد فعال در صنعت فولاد و سازه‌های فولادی به کیفیت توجه نکنند و آن را فدای ارزانی قیمت کنند، ماندگار نبوده و از بین خواهند رفت. چه بسا که موارد بسیاری هم در این زمینه دیده شده است. وی همه را به تعهد اخلاقی دعوت کرد و خاطر نشان کرد که امنیت و کیفیت به‌خاطر انسان‌ها باید در نظر گرفته شود. رحیم‌اکبری تیرآبادی، شرکت مهندسی سازه صنعت بادبند را در سال 1376 تأسیس کرد و با اجرای پروژه‌های موفق ساخت سازه‌های فولادی به رتبه نخست ابنیه و سازنده اسکلت فلزی نایل شد. در حال حاضر وی در زمینه پروژه‌های ساختمانی و صنعتی، محاسبه، طراحی و ساخت سازه‌هاي سنگين فلزي، نيروگاه‌ها، صنايع نفت، گاز و پتروشيمي و همچنين سازه‌هاي فلزي صنعتي و ساختماني سنگین و مرتفع فعالیت می‌کند.